Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti jos darbo efektyvumą?

Pirmas žingsnis turinio valdymo sistema

Prieš pasirenkant interneto svetainės turinio valdymo sistemą (toliau – TVS) būtina atsižvelgti į:

  • TVS atitikimą svetainės paskirčiai;
  • TVS nuolatini atnaujinimą ir tobulinimą;
  • TVS patogumą programuotojui ir administratoriui (keliant informaciją eksploatacijos metu);
  • TVS programinių įskiepių, suteikiančių norimą svetainės funkcionalumą, pasiūlą;
  • TVS specialistų pasirinkimo galimybes ir kt.

Geriausiai verslo interneto svetainių poreikius atitinka WORDPRESS turinio valdymo sistema, nuo pat jos vystymo pradžios orientuota į efektyvų turinio rinkodaros išnaudojimą, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas svetainės tinklaraščiui („blog‘ui“). Interneto svetainės tinklaraštis yra pagrindinis įrankis siekiant pritraukti ir sudominti potencialius verslo įmonės klientus. Google paieškos sistemos interneto svetainių kokybės vertinimo sistema, reitinguojanti interneto svetaines ir garantuojanti nemokamą potencialių klientų srautą, didžiausią dėmesį skiria interneto svetainių tinklaraščių kokybei.

Internetinių svetainių šablonai

Verslas-Verslui įmonių interneto svetainių reikalavimus dizainui nulemia poreikis kompaktiškai ir patogiai patekti pakankamai didelės apimties informacijos kiekius bei nuolatiniai Google paieškos sistemos pokyčiai. Atsižvelgiant į šiuos pagrindinius faktorius unikalaus dizaino kūrimas tampa brangiai kainuojančiu ir yra sunkiai atnaujinamas pagal naujausius Google sistemos reikalavimus.

Dėl šių priežasčių verslo įmonių interneto svetainių kūrimui yra rekomenduojama naudoti universalius, platų sprendinių spektrą siūlančius, nuolat atnaujinamus ir lengvai modifikuojamus internetinių svetainių šablonus.

Interneto svetainių ruošinių kainos yra nedidelės, leidžia pasirinkti platų informacijos pristatymo sprendinių spektrą bei modifikuoti ruošinį, sukuriant galutiniame variante unikalią ir savitą interneto svetainę, visiškai adaptuotą prie įmonės firminio verslo stiliaus.

WORDPRESS internetinių svetainių šablonų statybos įmonėms pasiūla viena iš didžiausių, lyginant su kitomis turinio valdymo sistemomis.

Interneto svetainės funkcionalumas

Interneto svetainės funkcionalumą lemia TVS programinių įskiepių pasiūla. Ryšium su WORDPRESS TVS populiarumu (šiuo metu tai yra populiariausia TVS sistema pasaulyje) programiniai įskiepiai yra nuolat kuriami, išbandomi praktikoje ir siūlomi įvairioms paskirtims:

  • SEO optimizacijai;
  • klientų konversijai;
  • reklamos skydelių valdymui ir tobulinimui;
  • socialinių tinklų efektyviam panaudojimui;
  • svetainės greitoveikai bei saugumui;
  • svetainės valdymui  ir kt.

Internetinė svetainė – komunikacijos įrankis

Statybos verslo procesai yra gana sudėtingi ir kompleksiški. Statinių vystymo procese praeinama daugybė etapų nuo idėjos iki statinio nugriovimo. Procese dalyvauja daugybė skirtingų įmonių ir specialistų. Komunikacija parduodant savo paslaugas ar produktus yra labai sudėtinga.

Vienas iš efektyviausių svetainės panaudojimo sričių yra jos pavertimas efektyviu komunikacijos įrankiu su Jūsų esamais ir potencialiais klientais. Šiam tikslui Jūsų svetainėje turi atsirasti tinklaraščio sritis ir klientų konversijos priemonės, o pati svetainė integruojama į įmonės rinkodaros sistemą.

 

Integruotos Rinkodaros Komunikacijos sistemos ašis – interneto svetainė ar svetainių tinklas. Jose pristatoma informacija turi būti struktūrizuota pagal pardavimo proceso etapus, diegiamos įvairių lygių konversijos priemonės.

Sekantis žingsnis tinkamai suplanuoti klientų pritraukimo į interneto svetainę būdus ir kanalus. Labai svarbu numatyti ne tik naujų klientų pritraukimo būdus, bet ir priemones esamų klientų pakartotinam lankymuisi svetainėje.

Ne ką mažiau svarbus procesas – darbo su klientais apskaita. Būtina pasirinkti duomenų valdymo, CRM ar kt. platformas naudoti ir aiškiai apibrėžti pardavimo-rinkodaros komandos veiksmus.