SEO optimizavimo įrankis SERPSTAT

SEO optimizavimo įrankis SERPSTAT

SEO optimizavimo įrankis SERPSTAT – tai paieškos tinklų rinkodaros įrankis, skirtas interneto svetainės bei integruotos rinkodaros komunikacijos kampanijų SEO bei mokamos Google Adwords reklamos (“Pay Per Click”) optimizavimui. SEO platformą sudaro penki įrankiai, kurie atlieka šias funkcijas:

  • URL reitingo pozicijų stebėjimas;
  • atgalinių nuorodų analizė;
  • raktažodžių tyrimas;
  • interneto svetainės SEO auditas;
  • konkurentų tyrimas.

NEMOKAMA paskyra

  • Aprašymas
  • Kaip naudoti SERPSTAT ?
  • Susiję straipsniai

Aprašymas

 1.URL analizės įrankis

SEO opzimizacijos objektas – kiekvienas interneto svetainės puslapis. Šis platformos įrankis leis optimizuoti kiekvieną Jūsų interneto svetainės puslapį, lyginant jį su panašiais puslapiais paieškos sistemoje.

2. Reitinguojamų URL sąrašas

Tai vienas iš naudingiausių ir mėgiamiausių SEO rinkodaros specialistų įrankių. Įrankis pateikia interneto svetainės URL sąrašą ir nurodo kiekvieno URL raktažodį bei vietą reitinge. SEO specialistai gali kokie URL artėja prie pirmojo reitingo 10 ir gali padidinti nemokamą lankytojų srautą į interneto svetainę artimiausiu metu.

3. Raktažodžių paieškos pasiūla

Įvedus ieškomą raktažodį SERPSTAT pasiūlys išplėstinį reitinguojamų raktažodžių sąrašą.

4. Top 100 pozicijų stebėjimas

SERPSTAT reitingo stebėjimo įrankis ne tik parodys Jūsų domeno poziciją, bet ir Top 100 pozicijų kiekvienam pasirinktam raktažodžiui.

5. Mažiausia kaina

SEO optimizavimo įrankis SERPSTAT funkcionalumu nenusileidžia alternatyviems SEO įrankiams, tačiau šio įrankio kaina – viena mažiausių rinkoje. SEO įrankio funkcionalumas užtikrina efektyvų paieškos tinklų rinkodaros įgyvendinimą.

1 Dalis: Kaip sukurti SEO projektą?

2 Dalis: Domeno analizė

3 Dalis: URL analizė

4 Dalis: Raktažodžių turimas

5 Dalis: Atgalinių nuorodų analizė

6 Dalis: Reitingo stebėjimas

7 Dalis: Svetainės auditas

8 Dalis: Teksto analizė

Statybos rinkodaros tendencijos 2018 metais. CMGbaltic

Statybos rinkodaros tendencijos 2018 metais

Statybos verslo įmonės 2018 m., kaip ir ankstesniais metais, toliau žengs skaitmeninės rinkodaros technologijų ir didesnės jų integracijos link. Tobulėjančios technologijos siūlo vis naujų galimybių kaip greičiau, pigiau ir efektyviau pasiekti klientus bei komunikuoti su jais. Tačiau vis aktualus išlieka klausimas – ar jos pritaikomos statybos sektoriuje? Statybos rinkodaros mitai ir realybė Statybos įmonių tarpe vis dar pakankamai tvirtas įsitikinimas, kad sėkmingai gali veikti tik tiesioginis pardavimo metodas. Šis mitas po truputi sklaidosi, o rinkodaros technologijos veržiasi į statybos įmonių kasdienybę. Praktiškai [...]

Skaityti daugiau...

Integruota rinkodaros komunikacija statybos versle. Kaip skaitmenizuoti pardavimus?

Statybos verslas transformuojasi, besitvirtinančios Lietuvoje naujos pastatų informacinio modeliavimo technologijos BIM iš esmės keičia verslo santykius tarp šio proceso dalyvių. Atsiranda naujos galimybės sėkmingai ir pelningai parduoti statybos produktus ir paslaugas, sukuriant aukštą pridėtinę vertą tiek verslo partneriams, tiek galutiniam užsakovui. Ar esame pasirengę šią galimybę išnaudoti ir žengti kartu su naujomis technologijomis?

Skaityti daugiau...
seo-optimizacija_cmgbaltic.lt

Interneto svetainės SEO optimizavimas

Kadangi paieškų sistemos nuolatos keičiamos, SEO optimizavimo srityse reikalinga išlaikyti pakankamą žinių lygį. Paprastai per metus atliekami bent keli didesni atnaujinimai ir daugybė smulkių pasikeitimų, kurie gali sukelti ryškų poveikį svetainės statistikos rezultatams. Dažni paieškos sistemų algoritmų pakeitimai, naujų sprendimų įvedimas, nuolat tobulėjantys darbo įrankiai reikalauja nuolatinio rinkos stebėjimo bei vertinimo.

Skaityti daugiau...

Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti jos darbo efektyvumą?

Skaityti daugiau...