Socialinės rinkodaros valdymo programa SocialPilot

Socialinės rinkodaros valdymo programa SocialPilot

Žinučių viešinimas skirtinguose socialiniuose tinkluose užima pakankamai daug laiko. Planuokite komunikacija socialiniuose tinkluose naudojant programinę įranga SocialPilot.

Programinė įranga SocialPilot ne tik padės susiplanuoti žinutes, paskirstyti jas į socialinius tinklus, automatizuoti žinučių rašymą ir publikavimą, užsakyti automatines socialinės, naujienlaiškių ir paieškos tinklų rinkodaros veiklos ataskaitas.

 

NEMOKAMA paskyra

  • Aprašymas
  • Kaip naudotis SocialPilot ?
  • Susiję straipsniai

Aprašymas

Socialinės rinkodaros valdymo programos SocialPilot funkcionalumas:

  • žinučių viešinimas iš vienos platformos į visus socialinius tinklus;
  • žinučių viešinimo kalendorius;
  • žinučių viešinimo analizė ir ataskaitos;
  • masinis žinučių plano įkėlimas;
  • komandinis darbas ir bendradarbiavimo galimybės;
  • siūlomas ir pasirinkti naujienų srautai;
  • atskirų projekto paskyrų valdymas;
  • URL nuorodų trumpinimas;
  • programos plėtiniai naršyklėms.

Socialinių tinklų rinkodara statybos verslo įmonėms

Socialinių tinklų rinkodara statybos verslo įmonėms

Daugelis statybos verslo bendrovių gana skeptiškai nusiteikę socialinių tinklų atžvilgiu. Vyrauja nuomonė, kad tai jaunimo bendravimo priemonė ar darbo paieškos sistema (turiu omenyje LinkedIn profesinį socialinį tinklą). Socialinių tinklų rinkodara yra labai svarbi komunikacijos priemonė ir statybos versle, tačiau reikia išmanyti kaip ją taikyti bendrame rinkodaros priemonių komplekse. Socialinių tinklų vaidmuo komunikacijos procese Statybos verslas pasižymi informacijos sudėtingumu ir kompleksiškumu, todėl kaip informacijos pateikimo platforma socialiniai tinklai netinkami. Pilnai iškomunikuoti egzistuojančią problemą ar statybos technologiją naudojant socialinius tinklus nepavyks, todėl visas [...]

Skaityti daugiau...
Statybos rinkodaros tendencijos 2018 metais. CMGbaltic

Statybos rinkodaros tendencijos 2018 metais

Statybos verslo įmonės 2018 m., kaip ir ankstesniais metais, toliau žengs skaitmeninės rinkodaros technologijų ir didesnės jų integracijos link. Tobulėjančios technologijos siūlo vis naujų galimybių kaip greičiau, pigiau ir efektyviau pasiekti klientus bei komunikuoti su jais. Tačiau vis aktualus išlieka klausimas – ar jos pritaikomos statybos sektoriuje? Statybos rinkodaros mitai ir realybė Statybos įmonių tarpe vis dar pakankamai tvirtas įsitikinimas, kad sėkmingai gali veikti tik tiesioginis pardavimo metodas. Šis mitas po truputi sklaidosi, o rinkodaros technologijos veržiasi į statybos įmonių kasdienybę. Praktiškai [...]

Skaityti daugiau...

Integruota rinkodaros komunikacija statybos versle. Kaip skaitmenizuoti pardavimus?

Statybos verslas transformuojasi, besitvirtinančios Lietuvoje naujos pastatų informacinio modeliavimo technologijos BIM iš esmės keičia verslo santykius tarp šio proceso dalyvių. Atsiranda naujos galimybės sėkmingai ir pelningai parduoti statybos produktus ir paslaugas, sukuriant aukštą pridėtinę vertą tiek verslo partneriams, tiek galutiniam užsakovui. Ar esame pasirengę šią galimybę išnaudoti ir žengti kartu su naujomis technologijomis?

Skaityti daugiau...