STATYBOS PARODA – KAIP RINKODAROS PRIEMONE - ISNAUDOKIME VISAS JOS GALIMYBES

Statybos paroda – kaip rinkodaros priemonė: išnaudokime visas jos galimybes

Artėja statybų parodos. Ar ruošiamės? Ar jau ruošiamės? Kaip ruošiamės? Milijonas klausimų, milijonas idėjų ir tiek mažai laiko. Veikiausiai naivu būtų tikėtis, kad sėkmę parodoje garantuos vien jos organizatoriai. Pats metas pradėti darbuotis iš peties. Parodykime šiek tiek iniciatyvos, sumanumo, inovatyvumo ir sėkmė atras kelią pas mus. Statybos paroda –.

Skaityti daugiau
Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui

Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti.

Skaityti daugiau
Skaitmeninė B2B statybos rinkodara. Kaip reorganizuoti įmonės rinkodaros veiklą skaitmeniniame amžiuje

Skaitmeninė B2B statybos rinkodara. Kaip reorganizuoti įmonės rinkodaros veiklą skaitmeniniame amžiuje?

Skaitmeninės technologijos veržiasi į visas mūsų gyvenimo sritis. Skaitmenizuojama gamyba, statyba, ne išimtis ir rinkodara. Skaitmeninės rinkodaros priemonių bei technologijų gausa,  įvairenybė bei dinamika reikalauja gerų fundamentalių rinkodaros žinių bei išmanymo kaip ir kokius procesus galime skaitmenizuoti, o kurios sritys privalo išlikti tradicinėmis. Be rinkodaros žinių, rinkodaros specialistai privalo dar.

Skaityti daugiau
Statybos produktų B2B marketingas: techninės specifikacijos, CAD brėžiniai, BIM modeliai. Portalas www.statybosproduktai.lt

Statybos produktų B2B marketingas. Techninės specifikacijos ir jų reikšmė

Statybos produktų B2B marketingas – tai statybos produktus tiekiančios įmonės veikla, nukreipta skatinti ir didinti statybos produktų pardavimus kitoms įmonėms. Tai labai specializuota marketingo veikla, reikalaujanti gilių statybos rinkos žinių ir patirties. Lietuvos statybos rinka yra labai specializuota ir ganėtinai skiriasi nuo kitų rinkų: Rusijos, Vokietijos, Skandinavijos ir net nuo.

Skaityti daugiau
Paroda Supernamai

Paroda Supernamai – kodėl verta dalyvauti?

Panašu, kad po šių metų kiekvienas pavasaris nebus įsivaizduojamas be išskirtinės ir įsimintinos parodos SUPERNAMAI. Paroda Supernamai 2016 vyks balandžio 21-24 d. Vilniaus „Siemens arenoje“. Parodos tema: būsto komfortas. Įėjimas lankytojams – nemokamas. Paroda SUPERNAMAI 2014 2014 metų pavasarį Vilniaus „Siemens“ arenoje ir gretimose aikštelėse  įvykusi pirmoji statybos ir interjero.

Skaityti daugiau