CMGbaltic statybos paroda rinkodaros priemone Statybos Marketingas

Statybos paroda – kaip rinkodaros priemonė: išnaudokime visas jos galimybes

Artėja statybų parodos. Ar ruošiamės? Ar jau ruošiamės? Kaip ruošiamės? Milijonas klausimų, milijonas idėjų ir tiek mažai laiko. Veikiausiai naivu būtų tikėtis, kad sėkmę parodoje garantuos vien jos organizatoriai. Pats metas pradėti darbuotis iš peties. Parodykime šiek tiek iniciatyvos, sumanumo, inovatyvumo ir sėkmė atras kelią pas mus. Statybos paroda –.

Skaityti daugiau
CMGbaltic interneto svetaine Statybos Marketingas

Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti.

Skaityti daugiau
CMGbaltic skaitmenine B2B statybos rinkodara Statybos Marketingas

Skaitmeninė B2B statybos rinkodara. Kaip reorganizuoti įmonės rinkodaros veiklą skaitmeniniame amžiuje?

Skaitmeninės technologijos veržiasi į visas mūsų gyvenimo sritis. Skaitmenizuojama gamyba, statyba, ne išimtis ir rinkodara. Skaitmeninės rinkodaros priemonių bei technologijų gausa,  įvairenybė bei dinamika reikalauja gerų fundamentalių rinkodaros žinių bei išmanymo kaip ir kokius procesus galime skaitmenizuoti, o kurios sritys privalo išlikti tradicinėmis. Be rinkodaros žinių, rinkodaros specialistai privalo dar.

Skaityti daugiau
CMGbaltic statybos produktu rinkodara technines specifikacijos Statybos Marketingas

Statybos produktų B2B marketingas. Techninės specifikacijos ir jų reikšmė

Statybos produktų B2B marketingas – tai statybos produktus tiekiančios įmonės veikla, nukreipta skatinti ir didinti statybos produktų pardavimus kitoms įmonėms. Tai labai specializuota marketingo veikla, reikalaujanti gilių statybos rinkos žinių ir patirties. Lietuvos statybos rinka yra labai specializuota ir ganėtinai skiriasi nuo kitų rinkų: Rusijos, Vokietijos, Skandinavijos ir net nuo.

Skaityti daugiau
CMGbaltic paroda supernamai Statybos Marketingas

Paroda Supernamai – kodėl verta dalyvauti?

Panašu, kad po šių metų kiekvienas pavasaris nebus įsivaizduojamas be išskirtinės ir įsimintinos parodos SUPERNAMAI. Paroda Supernamai 2016 vyks balandžio 21-24 d. Vilniaus „Siemens arenoje“. Parodos tema: būsto komfortas. Įėjimas lankytojams – nemokamas. Paroda SUPERNAMAI 2014 2014 metų pavasarį Vilniaus „Siemens“ arenoje ir gretimose aikštelėse  įvykusi pirmoji statybos ir interjero.

Skaityti daugiau
CMGbaltic integruotos rinkodaros komunikacija Statybos Marketingas

Integruota rinkodaros komunikacija statybos versle. Kaip skaitmenizuoti pardavimus?

Statybos verslas transformuojasi, besitvirtinančios Lietuvoje naujos pastatų informacinio modeliavimo technologijos BIM iš esmės keičia verslo santykius tarp šio proceso dalyvių. Atsiranda naujos galimybės sėkmingai ir pelningai parduoti statybos produktus ir paslaugas, sukuriant aukštą pridėtinę vertą tiek verslo partneriams, tiek galutiniam užsakovui. Ar esame pasirengę šią galimybę išnaudoti ir žengti kartu.

Skaityti daugiau
SEO-svetainių optimizavimas, cmgbaltic.lt

Svetainės optimizavimas vykdant SEO procesus

  • 14/03/2017

Kadangi paieškų sistemos nuolatos keičiamos, SEO optimizavimo srityse reikalinga išlaikyti pakankamą žinių lygį. Paprastai per metus atliekami bent keli didesni atnaujinimai ir daugybė smulkių pasikeitimų, kurie gali sukelti ryškų poveikį svetainės statistikos rezultatams. Dažni paieškos sistemų algoritmų pakeitimai, naujų sprendimų įvedimas, nuolat tobulėjantys darbo įrankiai reikalauja nuolatinio rinkos stebėjimo bei vertinimo.

Skaityti daugiau

Elektroninio pašto rinkodara. Kaip efektyviai panaudoti naujienlaiškius?

  • 26/05/2017

Elektroninio pašto rinkodara daugeliu atveju nėra tinkamai išnaudojama arba nepelnytai pamiršta. Tokią situaciją paskatino neatsakingas šios rinkodaros rūšies naudojimas, siunčiant menkavertį turinį to nepageidaujantiems adresatams. Visgi naujienlaiškiai yra pakankamai svarbūs įmonės komunikacijos procese, tačiau kaip juos panaudoti tikslingai ir integruoti į bendrą rinkodaros sistemą?

Skaityti daugiau