Turinio rinkodara statybos įmonėms
Vienas iš pagrindinių turinio rinkodaros tikslų yra įmonės tikslinės auditorijos sukūrimas ir išlaikymas. Šiam tikslui pasiekti būtina nuolatinė ir sistemingai vykdoma komunikacija. Būtina pažymėti, kad didžiausias dėmesys turi būti kreipiamas būtent į esamus ir potencialius klientus, kurių pirkimai sudaro didžiąją dalį įmonės pardavimų.
Organizuojant sistemingą turinio rinkodarą, būtina rengti įvairių tipų publikacijas:
- probleminiai-technologiniai straipsniai;
- objekto pristatymo straipsniai;
- interviu su įmonės specialistais;
- mokomosios medžiagos pristatymai (seminaro vaizdo įrašas);
- pranešimai spaudai.
Be abejo visų pirma Jūsų straipsniai turi būti pristatomi įmonės tinklaraštyje bei papildomai publikuojami specializuotuose portaluose. Mes galime parengti Jums specializuotus probleminius-technologinius straipsnius profesionalams, parengti Jūsų projektų pristatymus ar nufilmuoti rengiamus seminarus ir pristatyti parengtą medžiagą specializuotuose portaluose.
Specializuoti statybos portalai
Portalas probleminių-technologinių straipsnių viešinimui
Portalas statybos projektų viešinimui;
Portalas renginių vaizdo medžiagai, mokomųjų leidinių viešinimui
Energetikos ir elektros inžinerijos tinklaraštis.
Portalas renginių viešinimui;
Portalas statybos produktų informacijos viešinimui.
Specializuotų portalų autoriai
Įgyvendinti video projektai
Turinio rinkodaros paslaugos ir kainos
Straipsnių rašymas
Rašome specializuotus probleminius, technologinius ir kt. straipsnius klientams
Straipsnių viešinimas
Publikuojame klientų straipsnius mūsų specializuotuose portaluose.
Renginių viešinimas
Viešiname renginius, organizuojame online dalyvių registraciją, konsultuojame.
Vis dar turite klausimų dėl turinio rinkodaros?
Kviečiame dalyvauti NEMOKAMAME webinare apie Integruotos Rinkodaros Komunikaciją statybos versle.