Rinkodaros paslaugos

Statybos rinkodara

Statybos įmonių pardavimai ir rinkodara yra neatsiejami. Dažniausiai statybos įmonės naudoja “Tiesioginių pardavimų-rinkodaros” (angl. “Push”) sistemą ir kokybiškai vykdydamos savo paslaugas susilaukia sėkmės.

Dažna įmonė susimąsto kaip pagerinti tiesioginius pardavimus, apimti daugiau klientų, gauti informaciją apie statybos projektą dar jo užuomazgos stadijoje ir t.t. Tokiu atveju įmonės po truputi pradeda naudoti įvairias rinkodaros technologijas ir platformas. Tokia sistema vadinama “Pritraukimo rinkodara” (angl. “Pull”), kuomet stengiamasi paskleisti informaciją apie įmonę ir jos paslaugas ir susilaukti paklausimų.

Deja tenka pripažinti, kad nei “Pull” nei “Push” strategijos atskirai nėra veiksmingos. Sprendimas – kombinuota “Push” ir “Pull” strategija  “Integruota Rinkodaros Komunikacija”.

Nuo ko pradėti?

Norint padidinti statybos rinkodaros efektyvumą, visų pirma reikia įsigilinti į nusistovėjusius verslo pardavimo procesus ir esamus verslo ryšius. Atlikti esamos rinkodaros sistemos auditą, nustatyti priemonių veiksmingumą bei pagrindines problemas.

Sekanti žingsnis suformuluoti tikslus naujai rinkodaros sistemai, nustatyti jos biudžetą ir parengti detalų rinkodaros planą, apibrėžiant strategiją, infrastruktūrą, veiksmų planą, platformas, technologijas ir kt.

Rinkodaros Auditas
Plano sudarymas
Infrastrukturos parengimas
Vykdymas

Integruota Rinkodaros Komunikacija

Integruotos Rinkodaros Komunikacijos sistemos ašis – interneto svetainė ar svetainių tinklas. Jose pristatoma informacija turi būti struktūrizuota pagal pardavimo proceso etapus, diegiamos įvairių lygių konversijos priemonės.

Sekantis žingsnis tinkamai suplanuoti klientų pritraukimo į interneto svetainę būdus ir kanalus. Labai svarbu numatyti ne tik naujų klientų pritraukimo būdus, bet ir priemones esamų klientų pakartotinam lankymuisi svetainėje.

Ne ką mažiau svarbus procesas – darbo su klientais apskaita. Būtina pasirinkti duomenų valdymo, CRM ar kt. platformas naudoti ir aiškiai apibrėžti pardavimo-rinkodaros komandos veiksmus.

Integruota rinkodaros komunikacija statybos versle Statybos Marketingas CMGbaltic WEB

Norite sužinoti daugiau?