Statybos verslo įmonių turinio rinkodaros organizavimas

  • 01/06/2017

Šiandieninė rinka yra pakankamai dinamiška ir susijusi su įvairiais pokyčiais, todėl įmonės turi pakankamai efektyviai ir greitai paskleisti žinią savo auditorijai, bei sulaukti jos vertinimų. Todėl be sistemingai suplanuotos ir vykdomos turinio rinkodaros ši užduotis dažniausiai sunkiai pasiekiama.

Tinklaraštis kaip komunikacijos įrankis

Rinkodaros infrastruktūros centras – įmonės internetinė svetainė, kurioje turi būti sistemingai ir struktūriškai talpinama informacija įmonės tinklaraščio dalyje. Tinklaraščiai leidžia verslo įmonėms palaikyti glaudesnius ryšius su užsakovais, partneriais ar naujais skaitytojais.

Paruoštas įdomus ir kokybiškas turinys, gali priversti skaitytoją ne tik grįžti atgal, bet ir pasidalinti teikiama informacija su draugais ar pažystamais, kurie natūraliai skatins dalintis ir kitus. Todėl siekiant užtikrinti komunikacijos efektyvumą, įmonės turinys ruošiamas ir publikuojamas nustatytu periodiškumu, dažniausiai 1 – 4 kartus per mėnesį.

Kokybiško straipsnio parengimo etapai

Turinio rinkodara yra viena iš rinkodaros priemonių, orientuota į nuoseklų naudingo bei aktualaus turinio kūrimą ir pateikimą, siekiant pritraukti ir išlaikyti labai potencialių klientų auditoriją, kurių pirkimai sudaro didžiąją dalį įmonės pardavimų.

Todėl ši rinkodaros priemonė turi pilnai atitikti įmonės realias komunikacijos temas: statybos rinkos problemos ir jų priežastys; technologijos, paslaugos ir produktai padedančios spręsti egzistuojančias problemas; sėkmingai įgyvendintų projektų pavyzdžiai. Rengiamų straipsnių temos turi atitikti pardavimo proceso etapus:

Pardavimo procesas statybos versle

Rengiami ir publikuojami straipsniai turi būti tinkamai parengti: struktūrizuotas straipsnio turinys, išskiriant anotaciją, straipsnio skiltis bei pagrindines mintis; kiekviena straipsnio skiltis iliustruojama atitinkamais paveikslėliais, vaizdo įrašu ar interaktyvia prezentacija, taip pat straipsnis papildomas specialistų komentarais.

  • Tekstas. Straipsnyje formuluojama egzistuojanti rinkoje problema, pateikiama straipsnio anotacijoje. Dėstomojoje dalyje pateikiama technologija ir paaiškinama, kaip ji sprendžia egzistuojančią problemą. Straipsnio tekstas formuojamas atskirais poskyriais su atitinkamais pavadinimai, taip pat straipsnio tekste rekomenduojama pateikti svarbių asmenų komentarus.
  • Iliustravimas. Straipsnio tekstas iliustruojamas problemą, technologiją atspindinčiomis iliustracijomis. Straipsnio tekste atitinkamose vietose pateikiama su straipsniu susiję vaizdo įrašai. Tekste iliustracijos forma galima pateikti nuorodas į aktualius Užsakovo katalogus.
  • Šoninė reklaminė juosta. Šoninėje reklamos juostoje pateikiama aktuali Užsakovo informacija.
  • Konversijos priemonės. Tekste gali būti pateikiami reklamos skydeliai su klientų registracijos-konversijos priemonėmis, skatinantys straipsnio skaitytojus atsisiųsti vertingą informaciją mainais į kontaktinius duomenis.

Turinio rinkodaros priemonės ir sklaidos kanalai

Vienas iš pagrindinių turinio rinkodaros tikslų yra įmonės tikslinės auditorijos sukūrimas ir išlaikymas. Tačiau dažnai tiesiog sukurti gerą turinį, nepakanka. Turinys privalo būti matomas ir viešinamas įvairiomis komunikacijos priemonėmis ir kanalais. Išskiriami keli komunikacijos sklaidos kanalai siekiant padaryti turinį matomu, bei randamu:
Natūrali paieška (SEO). Nuorodos esančios svetainės turinyje yra labai vertinamos Google paieškos. Google ne kartą yra pabrėžusi, kad turinio rinkodara yra puikiausias būdas gauti kokybiškų nuorodų iš kitų puslapių ir susijusio turinio. Kuo nuorodos geresnės, tuo įmonės puslapis gauna daugiau naudos.
El. paštas. Kasdieniam turinio viešinimui taip pat labai tinkami elektroninių laiškų parašai. Didesniu periodiškumu (vieną kartą per savaitę ar mėnesį) publikuojamas turinys turi būti viešinamas įmonės naujienlaiškiu, pateikiant nuorodas į publikuojamą turinį registruotiems vartotojams.
Socialiniai tinklai. Nemenkas vaidmuo viešinant įmonės turinį tenka socialiniams tinklams, kurie padeda kurti tikslinę įmonės auditoriją ir sistemingai, dažniausiai kasdien, informuoti apie kuriamą ir publikuojamą turinį.
Specializuoti portalai. Parengta ir įmonės tinklaraštyje publikuojama informacija turi būti viešinama išoriniuose informaciniuose kanaluose:

  • viešuosiuose informaciniuose portaluose;
  • specializuotuose statybos portaluose;
  • skaitmeniniuose leidiniuose;
  • socialiniuose tinkluose;
  • skaitmeninėse turinio pateikimo platformose ir t.t.

Viešinant įmonės straipsnius kituose portaluose bei svetainėse būtina, kad šiose svetainėse talpinama informacija būtų su „Canonical URL“ nuorodomis, kurios paženklina paieškos robotams, kuris turinio šaltinis yra originalus.

Vertinant kiekvieno kanalo generuojamą svetainės lankytojų srautą būtina vertinti tiek srauto dydį, tiek jo kokybę. Natūralus skaitytojų srautas iš kokybiškos įmonės socialinės paskyros gali atvesti mažesnį svetainės lankytojų skaičių, tačiau didelė jų dalis bus potencialūs ar esami įmonės klientai.

Autorius

Parašykite komentarą