Statybos Rinkodaros Tinklaraštis

Potencialių klientų konversijos organizavimas statybos versle cmgbaltic

Potencialių klientų konversijos priemonės statybos versle

Vienas iš prioritetinių interneto svetainės tikslų yra konvertuoti aukštos kokybės potencialių klientų kontaktus. Kiekviena statybos verslo įmonė turi tobulinti savo komunikacijos planą, su tikslu atrinkti ir konvertuoti kokybiškus kontaktus, kurie pavirstų į realius ir pelningus užsakymus. Tam kad šie procesai gerėtų, būtina pastoviai stebėti pardavimų procesus ir taikyti konversijos gerinimo priemones.

Skaityti daugiau...

Statybos verslo įmonių turinio rinkodaros organizavimas

Šiandieninė rinka yra pakankamai dinamiška ir susijusi su įvairiais pokyčiais, todėl įmonės turi pakankamai efektyviai ir greitai paskleisti žinią savo auditorijai, bei sulaukti jos vertinimų. Todėl be sistemingai suplanuotos ir vykdomos turinio rinkodaros ši užduotis dažniausiai sunkiai pasiekiama.

Skaityti daugiau...

Integruota rinkodaros komunikacija statybos versle. Kaip skaitmenizuoti pardavimus?

Statybos verslas transformuojasi, besitvirtinančios Lietuvoje naujos pastatų informacinio modeliavimo technologijos BIM iš esmės keičia verslo santykius tarp šio proceso dalyvių. Atsiranda naujos galimybės sėkmingai ir pelningai parduoti statybos produktus ir paslaugas, sukuriant aukštą pridėtinę vertą tiek verslo partneriams, tiek galutiniam užsakovui. Ar esame pasirengę šią galimybę išnaudoti ir žengti kartu su naujomis technologijomis?

Skaityti daugiau...

Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti jos darbo efektyvumą?

Skaityti daugiau...

Elektroninio pašto rinkodara. Kaip efektyviai panaudoti naujienlaiškius?

Elektroninio pašto rinkodara daugeliu atveju nėra tinkamai išnaudojama arba nepelnytai pamiršta. Tokią situaciją paskatino neatsakingas šios rinkodaros rūšies naudojimas, siunčiant menkavertį turinį to nepageidaujantiems adresatams. Visgi naujienlaiškiai yra pakankamai svarbūs įmonės komunikacijos procese, tačiau kaip juos panaudoti tikslingai ir integruoti į bendrą rinkodaros sistemą?

Skaityti daugiau...
seo-optimizacija_cmgbaltic.lt

Interneto svetainės optimizavimas vykdant SEO procesus

Kadangi paieškų sistemos nuolatos keičiamos, SEO optimizavimo srityse reikalinga išlaikyti pakankamą žinių lygį. Paprastai per metus atliekami bent keli didesni atnaujinimai ir daugybė smulkių pasikeitimų, kurie gali sukelti ryškų poveikį svetainės statistikos rezultatams. Dažni paieškos sistemų algoritmų pakeitimai, naujų sprendimų įvedimas, nuolat tobulėjantys darbo įrankiai reikalauja nuolatinio rinkos stebėjimo bei vertinimo.

Skaityti daugiau...

Statybos produktų B2B rinkodara. Techninės specifikacijos ir jų reikšmė

Statybos produktų B2B marketingas – tai statybos produktus tiekiančios įmonės veikla, nukreipta skatinti ir didinti statybos produktų pardavimus kitoms įmonėms. Tai labai specializuota marketingo veikla, reikalaujanti gilių statybos rinkos žinių ir patirties. Lietuvos statybos rinka yra labai specializuota ir ganėtinai skiriasi nuo kitų rinkų: Rusijos, Vokietijos, Skandinavijos ir net nuo artimiausių kaimynų Latvių mes ženkliai skiriamės.

Skaityti daugiau...

Skaitmeninė B2B statybos rinkodara. Kaip reorganizuoti įmonės rinkodaros veiklą skaitmeniniame amžiuje?

Skaitmeninės technologijos veržiasi į visas mūsų gyvenimo sritis. Skaitmenizuojama gamyba, statyba, ne išimtis ir rinkodara. Skaitmeninės rinkodaros priemonių bei technologijų gausa, įvairenybė bei dinamika reikalauja gerų fundamentalių rinkodaros žinių bei išmanymo kaip ir kokius procesus galime skaitmenizuoti, o kurios sritys privalo išlikti tradicinėmis.

Skaityti daugiau...