Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Ar internetinė svetainė efektyviai darbuojasi Jūsų labui?

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti jos darbo efektyvumą?

Elektroninė vizitinė kortelė

Elektroninė vizitinė kortelė

Pats paprasčiausias vaidmuo, kurį atlieka internetinė svetainė yra elektroninė vizitinė kortelė. Dažnai įmonės internetinė svetainė atlieką būtent tik šį vaidmenį, jeigu su ja nėra dirbama arba tai yra laikinas sprendimas, kol kuriama tikroji svetainė. Jos pagalba mes pateikiame pagrindinę savo informaciją internete savo klientams.

Šiam tikslui puikiai tinka vieno puslapio internetinės svetainės, kurias galima susikurti visiškai nemokamai panaudojant įvairius svetainių kūrimo įrankius:

Tokių svetainių atnešama nauda yra tiesiogiai proporcinga Jūsų investuotam darbui ir yra lygiavertė Jūsų popierinei vizitinei kortelei. Norint gauti daugiau, reikės daugiau ir padirbėti.

Elektroninis produktų katalogas

Ganėtinai dažnas atvejis statybos produktais prekiaujančių įmonių praktikoje yra internetinės svetainės pavertimas internetiniu prekių katalogu. Šiam tikslui dažnai yra naudojami įvairūs elektroninių parduotuvių įrankiai:

Statybos versle šio tipo svetainės retai kada pasiteisina, kadangi statybos produktų vartotojai mėgsta pirkti dideliuose prekybos centruose ir pasinaudoti Jiems nuolat siūlomomis akcijomis.

Statybos verslo įmonės taipogi vangiai perka internetu, jos dažniausiai prekes užsako tiesiogiai iš didmenininkų ar važiuoja pas juos išsirinkti reikiamų produktų ir gauti konsultaciją.

Statybos produktų asortimentas dažnai yra labai platus ir ženkliai efektyviau yra jį pateikti PDF katalogo ar interaktyvios vartyklės būdu:

Taip ženkliai efektyviau galima atnaujinti prekių asortimentą internetinėje svetainėje, per kelias minutes įkeliant į svetainę visą produktų katalogą.

Naudodami elektroninius interaktyvius katalogus, Jūs galite praturtinti Jūsų produktų video bei įkelti katalogų nuorodas į savo elektroninius komercinius pasiūlymus bei Google Analytics pagalba stebėti ar klientai naudojasi Jūsų interaktyviu elektroniniu katalogu.

Internetinė svetainė – komunikacijos įrankis

Šiuolaikinė internetinė svetainė yra komunikacijos ir rinkodaros tinklo dalis

Šiuolaikinė internetinė svetainė yra komunikacijos ir rinkodaros tinklo dalis

Vienas iš efektyviausių svetainės panaudojimo sričių yra jos pavertimas efektyviu komunikacijos įrankiu su Jūsų esamais ir potencialiais klientais. Šiamt tikslui Jūsų svetainėje turi atsirasti tinklaraščio sritis, kurioje Jūs galite pristatyti aktualias naujienas apie Jūsų produktus, projektus ar siūlomus sprendimus problemoms spręsti.

Kaip ir realiame gyvenime, mūsų klientams labiausiai rūpi atsakymai į klausimus kaip kokybiškai pastatayti, kokius statybos produktus naudoti vienokiu ar kitokiu atveju, kaip išspręsti iškilusias problemas projektavimo ar statybos metu.

Vartyti mūsų prekių katalogus ar nagrinėti mūsų teikiamas paslaugas klientams tikrai nėra įdomu, kol mes Jų nesudominome savo gebėjimu padėti Jiems spręsti egzistuojančias problemas.

Visgi nusprendus pradėti komunikuoti skaitmeniniu būdu, iškyla begalės klausimų:

  • kaip parašyti efektyvų straipsnį?
  • kaip jį išplatinti internete?
  • kaip optimizuoti parašytą straipsnį žmonėms ir Google robotams?
  • kaip gauti skaitytojo kontaktinius duomenis ir paversti jį savo klientu?

Į šiuos ir kitus klausimus pasistengsime atsakyti būsimuose mūsų rašiniuose. Dalį atsakymų galite atrasti pasižiūrėję vieno iš turinio marketingo pasaulinių autoritetų, kompanijos SEO MOZ direktoriaus Rand Fishkin video:

Sėkmės efektyviai įdarbinant Jūsų internetinę svetainę!

Pasidalinkite